Oj oj

Det var längesen jag skrev!

Vad har hänt?

- För det första så har jag har börjat på min nya praktikplats, Klövern i Nyköping.
Har fått en hel massa uppgifter och känner att jag redan första dagen har kommit in i arbetet hyfsat bra. Självklart saknar jag ju Johan och resten av gänget på c/o lönnström där jag praktiserade fram till jullovet.

- Vi letar en ny katt, Thetra behöver en kompis! =)
Ikväll ska jag ringa och se om den finns kvar.

- Jag har gjort en hemsida, finns inte så mycket på den just nu men ändå! Adressen är www.yksik.com, kolla även in http://bilder.yksik.com för att se bilder från mina resor.

Nu börjar jag bli lite trött, jag är döförkyld och kan knappt andas och mitt huvud känns tyngre än ett bowlingklot. Nästa inlägg ska jag lägga ner lite mer energi på och skriva om höjdpunkter från 2008.

Tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0