Igår va en bra dag!

På förmiddagen följde jag med min syster och hennes familj till badhuset, det var roligt, kallt men roligt. Innan vi åkte hem värmde vi oss i bubbelpoolen då läpparna kändes som att de färgats lila. Efter det åkte vi och köpte semlor, det var ju faktiskt fettisdagen och då är det tillåtet att äta semlor! =) Kl. 16 gick jag förbi mitt gamla jobb för att hämta ett intyg, och så åt vi semlor... tur att det bara är fettisdag en gång om året.

På kvällen var vi och såg förhandsvisningen av Slumdog millionaire, riktigt bra film! Communicare som anordnade eventet delade även ut entreprenörspaket till nystartade egna företagare, jag tog med mig Christian som kvitterade ut ett sånt paket och till MIN stora förtjusning så innehöll den boken "personligt entreprenörskap" skriven av bland andra Stefan Olsson som var på skolan och föreläste för ett par veckor sen.  =) Nu ska jag snart sätta mig och läsa lite!





Det var en bra dag igår! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0