Back to school

Nu är praktiken slut och därmed också utbildningen...eller nästa fredag för att vara specifik. Två veckor skola kvar alltså! Det var kul att träffa alla klasskamrater igen efter nästan 3 månaders LIA, vi började lite lugnt igår med LIA-redovisningar och idag fick vi besök av Stefan Olsson som föreläste om personligt entreprenörskap, sjukt duktig och inspirerande kille. Han driver ett mycket framgångsrikt företag tillsammans med Markus frödin (www.universeimagine.com) och har skrivit böcker i ämnet personligt entreprenörskap. Förutom alla tips på hur man lyckas i arbetslivet, håller sig motiverad och positiv så fick vi även lära oss hur man med hjälp av övertygelse delar på en blyertspenna med pekfingret, det var skoj =)

Nu på kvällen har jag försökt få ordning på en massa uppgifter som jag har gjort i kursen grafisk formgivning då vi ska gå igenom dem enskilt med Janne (läraren) imorn. Jag ska ta mig ner till skolan lite tidigare imorn för att skriva ut det sista. Jag har även hunnit med att hjälpa syrran att måla om hennes kök så nu börjar jag bli skapligt trött, inte så konstigt då klockan snart är 23.30. Jag ska kolla klart på scrubs sen ska jag krypa till kojs.

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad duktig dy är som hinner med att måla på kvällarna! Kram Kram

2009-02-11 @ 13:36:16
URL: http://annlundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0