Tidsfördriv

Det här är inte alls min grej men nåt måste man ju roa sig med när man inte har nåt bättre för sig.

Idag är det onsdag och jag har inte gjort nåt vettigt idag.
Ikväll ska jag följa med Christian till hans far i Oppeby för att avnjuta lite julmat,
önskat av Tobbe som ska fira ju i Thailand i år.

I helgen ska vi ta en tur till IKEA för att inhandla lite (mycket) prylar till nya lägenheten.
Vi ska förmodligen härma Daniel och köpa ett likadant matbord som han har.

Det ser ut så här



Kommentarer
Postat av: Rille

Det har blivit populärt med bloggar nu för tiden har jag hört ;)

2008-12-03 @ 16:41:01
URL: http://christian.holmer.biz
Postat av: Jenny

Jo, det verkar inte bättre..

2008-12-03 @ 16:53:39
Postat av: Daniel

Helt rätt Jenny! Både med bordet och bloggen! :)

2008-12-03 @ 19:46:43
URL: http://danielsliv.blogspot.com/
Postat av: långfrallan och hallå eller

Hej!

FF på kontoret,lugnt och skönt hoppas du har det med.

Kollat in din hemsida ochblogg, jättefint!

Grrratis till katten å ha det gott!

2009-01-16 @ 13:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0