Mycket på g

Ikväll måste vi göra ett sista ryck i förra lägenheten, den nya hyresgästen ska flytta in på söndag! Hål ska spacklas igen och det ska målas lite här o var.
Julmiddagen igår var trevlig, god o mättande.
På lördag är det dags igen för nästa julbord, nämligen Offices årliga julbord i Trosa.

Vet inte riktigt hur vi ska hinna med allt i helgen, vinterdäcken ska sättas på på lördag, en förutsättning för att vi ska kunna åka till IKEA på söndag. Jag måste gå till frissan, handla julklappar och sen måste jag fixa kläder inför nästa vecka.

Nästa vecka är det fullt upp, på onsdag ska jag följa med c/o lönnström (min praktikplats) upp till Stockholm på "gala", de har blivit nominerade till Sveriges bästa reklambyrå.

På torsdag är det dags för julfest på byrån, som jag dessutom måste anordna vad gäller pyntning osv. därför behöver jag shoppa lite kläder, har ju nästan aldrig klänning på mig, men det känns som ett måste, åtminstone på galan.

På fredag ska vi ha en återträff i skolan och självklart klassfest på kvällen, jag lär ju va rätt sliten då, får se om jag orkar gå ut, i så fall blir jag med all säkerhet sängliggande resten av helgen.

Ett inköp har jag redan avverkat, hittade en klänning på tradera som jag visst vann för en stund sen...



Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Snygg!=) gud så himla trevligt att alla bloggar, men kan hålla sig grymt uppdaterad på folk ju;) kram

2008-12-19 @ 18:46:52
Postat av: Jenny

tack tack =) hehe, ja det är trevligt. skönt att få skriva av sig ibland, är lite dålig på att skriva dock.. ska försöka bättra mig. Kram

2008-12-23 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0