God jul!

Imorgon är det Julafton.
Jag har som vanligt varit ute i sista minuten med julklappsinhandlandet och har en sprängande huvudvärk just nu :S men nu är det klappat och klart hihi.

Inspirerad av Emelie på c/o lönnström (min förra praktikplats) så försökte jag mig på att göra mintkyssar idag vilket resulterade i samma som när Emelie gjorde sina till julfesten, dvs ett enda stort minthångel. Förstår inte att jag alltid ska misslyckas med allt jag gör i köket. Nu står de i kylen och förhoppningsvis har de stelnat tills imorgon!

Vi ska gå upp senast halv åtta imorn för att hinna fira lite jul med Christians mamma o syster, sen ska vi vidare till hans pappa vid 11 tiden och vid 13 åker vi till min syster där Christian ska agera tomte, det ska bli roligt! =) Nej nu ska jag gå o lägga mig, har bara en julklapp kvar att slå in.

God Jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0