Äntligen!

Nu har vi äntligen ett köksbord efter att ha bott i vår nya lägenhet i mer än en månad. Det blev inte det bord som vi tänkt från början men jag är nöjd som fan. Det hela hände helt av en slump, eller kanske var det ödet. Så här va det, Christian pajade sin kontorsstol häromdagen och ville svänga förbi jysk efter jobbet för att titta på en ny och där impulshandlade han även ett köksbord.



Så här ser bordet ut, passar bra till de skissade blomtapeterna. (som finns med på bild i ett tidigare inlägg =)

Vi har haft så sjukt kallt hemma ända sen vi flyttade, ikväll luftade vi elementen och det som var iskallt behövde tydligen inte luftas o inte blev det varmare heller =( Jag får fortsätta att sova med skidunderställ i fleece och dubbla täcken.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ser snyggt ut! jag måsta komma hem till er och kika någon gång.. har ju inte sett hur ni bor nu efter den lååånga flytten..:) kanske en lekdejt mellan Tetra och Gaia?

2009-01-05 @ 10:43:37
Postat av: Jenny

ja absolut! lekdejten har vi pratat om länge nu, vi får ta tag i det tycker jag! =)

2009-01-05 @ 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0